Game 11 - Ulba

Originally posted by Skage Hin Fagre
[b]I am glad we make you laugh, as it would be so sad if
your joy should come from DS achievements.

I would also like to express my gratitude towards Rhudaur
for their excellent hospitality and leisure activities. My
condolences to the widow… [/b]

Ja, der er god grund til at more sig over mangt og meget, dværgens og NGs militære “dominans” fx.
Parolen “Vi slås for at tabe”
er et fantastisk godt og originalt indslag. Rendyrket vun Pausewitz, selvom det er lidt kedeligt at I er ved at rømme nedre Anduin.

Iøvrigt er næste linie i jeres slagsang så “Vi sejler op af Anduin” eller “Vi sejler til Harad igen”?

Vi ses i en hovedstad nær jer:)

Næ davs mørke drenge

Det er sjovt som fælder snapper dem de er lavet til men også dem der har sat dem op, ikk å Fuprok eller skal jeg sige Ragnastein.

Godt forsøg

Loke:D

Originally posted by Loke
[b]Næ davs mørke drenge

Det er sjovt som fælder snapper dem de er lavet til men også dem der har sat dem op, ikk å Fuprok eller skal jeg sige Ragnastein.

Godt forsøg

Loke:D [/b]

Næh, Hr Über konspirationsteoretiker, du bedes venligst titulere mig Fupstein evt. Sir Fupstein fremover. Poul hin Flinke insistere på god tone og det er naturligvis sådan det skal være, derfor vil jeg ikke kædes ind i noget med Gotisk/Nordisk mytologi. Der er alt for få elvere med. Men ellers er I jo ved at få en røvfuld efter klassiske noder, at I muligvis ikke ved det endnu, skyldes manglende erfaring. Men den får I jo nu:D

“Learning by losing” er mottoet vist.

Davs Fupstein

Vi er godt igang med at samle flere manglende erfaringer ved at afprøve dem på vores ærede fjender og se deres resultat på dette.

Hæhæ Loke:D

ps. Nu skal i ikke blive paranoide i har jo fod på sagerne.

Gu´ve hvor mange der bliver snittet denne gang:confused:
Dino boy kommer jo nok til at kede sig lidt sammen med vennerne :smiley:
Apropos den allu´soriske mangel på militære “dominans”, så behøver vi jo den tilsyneladende ikke. I var jo så elskværdige at forlade Minas Anor efter endt kamp :stuck_out_tongue:
Jeg er nu ikke helt sikker på, at den gode Morten ser lige så positiv på sidste vers i vores slagsang der omhandler den norlige del af Haradwaith. ( “Vi sejler til Harad igen”? ) :stuck_out_tongue:

Næste tur bliver rigtig spændende; Hvor sejler vi mon hen næste gang, :wink:

Hilsen
Círdan og Elron/Tarondor/Éoder og Gaerandil/Uirdiks og Mahrcared.

Uirdiks sucks!!!

Vær hilset Saurons små drenge.

Under kampræbet -Nu får i flade- væltede Gothmog ud på sletterne for at indtage det flade land. Han gjorde det rigtigt godt, han truede en hel camp over og havde endnu større bytte i sigte. En tidlig morgen druknede fuglekvidderet gradvist i en underlig rumlen, hvad mon det kan være tænkte han. -sceneskift- Altimens undrede Eo´s hærfører sig over at han ikke kunne finde de små svin der havde tilranet sig sit fødested. De kan da ikke have opløst sig i ildelugtende luft - var det lykkedes dem at undslippe den retfærdige afklapsning? -sceneskift- Efter at have hengivet sig til søvnen vågnede Gothmog med en meget flad fornemmelse, han blev øjeblikkeligt klar over at rumleriet kun kunne skyldes en ting. Det var de forbandede rytte…SPLAAAT. -sceneskift- SPLAAAT, hva hulen var det og hvor kommer stanken fra, nå pyt det var nok bare en stor dragekage. Efter timers forgæves jagt på fjenderne opgav han og gav ordre til at slå lejr for natten. Han inspicerede sin ædle gangers hove og indså at de sidste timers jagt havde været forgæves, under hoven fandt han Gothmogs flade - skræslagne kranie, først Duran, nu Gothmog - det er starten på en storslået samling.

Loke:D

ps: Vi er heller ikke paranoide og har endda hov på sagerne.

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)

Kære piger sødt af jer at skrive.

Jeps, Loke, der bliver taget nogle ivrige små chancer hist og pist, der er ikke grund til andet.
Der er noget bekendt over den der icon i 2925, den står meget freepsk og “blokere”, stor NG? dominans.
Og Pelargir er tømt, det må være en fælde :rolleyes: , nå den må vi så tage med.
Dværge, der bor i træer det kan jo kun gå galt, hvad bliver det næste, at dværgene vinder et slag? næppe, men der jo gået paranoia/panik i Bain så hvem ved hvad foråret bringer?

Kære Flopstein.
Bliv endelig ved med disse eksperimentelle chancer. Først Draglord og nu den sortsmudskede løjtnant…Tror mig! Der kommer flere flade DS personligheder, Men i bliver selvfølgelig nødt til at samarbejde lidt, hvis det skal være 100 skils karaktere hver gang :smiley:

Det er jo altid bedre med lidt Dværge i træerne end ingenting :cool: Tyg´ lidt på den…!

Mahrcared / Rig og mægtig, og temmelig heldig!